Η αχρηστία του έξυπνου κινητού

Πήγα Λονδίνο. Στο Λονδίνο δεν υπάρχει ελεύθερο WiFi, στη φυλάνε παντού να στα πάρουν άγρια. Είπα να μην ενδώσω στους τοπικούς αρπάχτες και να χρησιμοποιήσω το κινητό μου για να δω ένα δυο κείμενα που έφτασαν στο email. Αλλά όταν συνδέσεις το PC σου είναι γνωστό ότι δεν ελέγχεις ακριβώς τον όγκο που κατεβάζει. Κατέβασα εν πάση περιπτώσει 17 ΜΒ, καλώς ή κακώς, και πόσο με χρέωσε η ελληνική εταιρία κινητής; Περί τα 80 Ευρώ για περιαγωγή δεδομένων. Οι τέτοιου είδους εξωφρενικές χρεώσεις ακυρώνουν κάθε έννοια χρήσης του έξυπνου κινητού (και του κινητού Internet) στο εξωτερικό, και μάλιστα στις ενωμένες πολιτείες της Ευρώπης, αλλά που οι εταιρίες κινητής δεν τις θεωρούν τέτοιες γιατί θα χάσουν τις χρεώσεις περιαγωγής.

Την ακυρώνουν όμως και γενικότερα, γιατί ουσιαστική ανάγκη για τις εν λόγω υπηρεσίες έχουμε κυρίως όταν είμαστε μακριά απ' τη βάση μας, σε περιοχές μακρινές και περιβάλλοντα άγνωστα. Όταν είμαι στο "χωριό" μου αφενός το ξέρω τόσο καλά που το 'χω βαρεθεί και δεν περιμένω να το μάθω απ' το κινητό, αφετέρου μπορώ να χρησιμοποιήσω σταθερή πρόσβαση.

Διότι π.χ. πού χρειάζομαι τους χάρτες και την καθοδήγηση, στην Αθήνα όταν κάνω την καθημερινή διαδρομή σπίτι-γραφείο και γραφείο-σπίτι; Πού χρειάζομαι την κινητή σύνδεση με το email μου, μήπως για να πάθω ατύχημα όταν οδηγώ στην παραπάνω διαδρομή ή μήπως επειδή δε μπορώ να περιμένω μισή ή μια ώρα μέχρι να φτάσω σε σημεία σταθερής πρόσβασης στο Internet; Δυο φορές το μήνα που θα πάω σινεμά; Δυο φορές το χρόνο που θα πάω θέατρο; Τρεις φορές το χρόνο που θα χαθώ σε μια συνοικία; Ή μήπως γιατί διευθύνω την επιχείρησή μου (λέμε τώρα) ενώ είμαι στις ιπποδρομίες (ξαναλέμε τώρα);

Όταν λοιπόν διαπιστώνω ότι μια εταιρία στην οποία είμαι γραμμένος χρόνια τώρα βρίσκει ευκαιρία στην ανάγκη μου για να τα πάρει μαζεμένα, μου δημιουργείται κάθε διάθεση να αλλάξω εταιρία (για να την τιμωρήσω) και να πάω στην πιο φτηνή λύση (γιατί δεν είμαι κορόιδο).

Comments

Popular posts from this blog

Ένας ιστορικός πίνακας γεμάτος σημαίες

Το έγκλημα στο Οριάν Εξπρές

Ταξίδι με το οχηματαγωγό κατά το σωτήριον έτος 2023